torsdag 27 januari 2011

Oil

3 kommentarer:

Rafael Sarmento sa...

Hey there Benjamin!

MAN, I'm totally blow away by being aware of your existence - your art is simply epiphanical! What a inspirational bliss that my mind is getting through now. I'm just about to jump into oils (as I simply NEED to do it, it's a matter of knowing what'd the best media to express certain ideas), I just wish I was brave enough to just throw myself into it, without any fear. Now I feel a bit more corageous, by seeing your awesome paintings. ;^)

Come check my blog when you can! rafsarmento.blogspot.com

Hope you're alright, until soon!

Anonym sa...

Har varit mätt på konst ett bra tag och har sällan checkat runt varken på internet eller i min databas. Men tog och gluttade lite bland mina gamla bilder och hittade dina gamla grejer. Gick tillbaka till din deviantart och hittade din blog där. Jag måste säga att jävlar vad du har utvecklats. Otroligt mysig alla prima teknik du har, härligt köttig och rumslig. Dina nya grejer visar på en helt annan "skärpa" än dina äldre. En mer avancerad och komplicerad vidareutveckling av dina motiv och hur du manipulerar färgen. Jävligt trevligt att se! Om du undrar vem jag är så kanske du minns twistmyflesh.deviantart.com. Har för mig att du hade gått på Göteborgs konstskola. Går själv ut om några veckor. Anyways, fortsätt köra på som du gör! Mycket spännande.

Linda sa...

Det knitrer litt innvendig. Du er jo fantastisk flink.